1 saatlik sevinç 1 dakikada küle döndü

1 saatlik sevinç 1 dakikada küle döndü

Aydın’ın Kuşadası ilçesinden aldığı otomobilini eve götürmek isteyen genç sürücünün sevinci yarım kaldı. Henüz 1 saat önce satın alınan araç, benzin akıtması sonucu alev aldı. Kısa sürede küle dönen otomobil kullanılamaz hale gelirken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Olay, Efeler ilçesi Denizli Bulvarı üzerinde saat 17.00 sıralarında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, U.T. idaresindeki 09 VF 634 plakalı Tofaş marka otomobil, seyir halindeyken benzin sızdırmaya başladı. Durumu fark eden diğer sürücüler, genç sürücüyü uyardı. Aracını kontrol etmek için yol kenarındaki otobüs durağına çeken U.T., aracı durdurduğu anda alevlerin yükseldiğini gördü.

Vatandaşların ihbarı üzerine bölgeye itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi. Kısa sürede olay yerine gelen ekipler, alevlere müdahale ederek yangını söndürdü. Ancak otomobil tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi. İtfaiye ekipleri, soğutma çalışmasının ardından yangının çıkış nedenine ilişkin inceleme başlattı.

ARACI 1 SAAT ÖNCE ALMIŞTI

Öte yandan, talihsiz sürücü U.T.’nin otomobili yaklaşık 1 saat önce Kuşadası’ndan satın aldığı öğrenildi. Aracını eve götürmek için yola çıkan genç sürücü, kısa süre içinde yaşanan yangınla büyük şok yaşadı. U.T.’nin, aracı satın aldığı kişiler hakkında şikayetçi olacağı belirtildi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.