Çeşme’de sürücülere ’öncelik yayanın’ uyarısı

Çeşme’de sürücülere ’öncelik yayanın’ uyarısı

İçişleri Bakanlığının başlattığı "Önce Yaya Uygulaması" faaliyetleri kapsamında, İzmir’in Çeşme ilçesinde de sürücüler uyarıldı.Çeşme Kaymakamı Ünal Çakıcı, İlçe Emniyet Müdürü Gürcan Alev, İlçe Milli...

İçişleri Bakanlığının başlattığı "Önce Yaya Uygulaması" faaliyetleri kapsamında, İzmir’in Çeşme ilçesinde de sürücüler uyarıldı.

Çeşme Kaymakamı Ünal Çakıcı, İlçe Emniyet Müdürü Gürcan Alev, İlçe Milli Eğitim Müdürü Şahan Çöker ve trafik ekiplerinin katıldığı etkinlikte, yaya geçitlerinde geçiş önceliğinin yayalarda olduğu hatırlatıldı.

Çeşme Kaymakamı Çakıcı, araç sürücüleriyle konuşarak, can güvenliği için trafik kurallarına uyulmasının önemine dikkat çekti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.