Diş hekimini başından vurdu, videosunu çekip annesine yolladı
İzmir’in Konak ilçesinde meydana gelen korkunç olayda, M.E. (35) isimli şahıs, ortak iş yaptığı ve kendisini zarara uğrattığını iddia ettiği diş hekimi Mustafa Emrah Düşmez’i (49) tabancayla başından vurdu. Şüpheli, saldırının ardından vurduğu diş hekiminin telefonundan görüntüler çekerek annesine gönderdi.
OLAY ALSANCAK'TA YAŞANDI
Olay, Alsancak semti Ali Çetinkaya Bulvarı'nda bulunan bir apartman dairesinde meydana geldi. İddiaya göre, M.E., Mustafa Emrah Düşmez’in evine geldi ve ikili arasında tartışma çıktı. Tartışmanın büyümesi üzerine M.E., tabancayla Düşmez’i başından vurdu. Ağır yaralanan diş hekimi kanlar içinde yere yığılırken, saldırgan Düşmez’in telefonunu alarak vurduğu adamın videosunu çekti ve annesine gönderdi.
ŞÜPHELİ BASMANE’DE YAKALANDI
Oğlunun kanlar içindeki görüntülerini alan anne, büyük bir şok yaşayarak durumu hemen polise bildirdi. İhbar üzerine olay yerine sevk edilen sağlık ekipleri, ağır yaralı olan Düşmez’i ambulansla hastaneye kaldırdı. Diş hekiminin hayati tehlikesinin devam ettiği öğrenildi.
Cinayet Büro Amirliği ekipleri tarafından başlatılan çalışma sonucunda, olayın faili M.E.’nin Basmane semtinde olduğu tespit edildi. Yunus polisleri tarafından yakalanan şüpheli, gözaltına alınarak emniyete götürüldü.
"BENİ DOLANDIRDI" SAVUNMASI
Gözaltına alınan M.E.’nin ilk ifadesinde, Mustafa Emrah Düşmez ile ortak iş yaptıklarını, Düşmez’in kendisini dolandırarak zarara uğrattığını öne sürdüğü öğrenildi. Olayla ilgili geniş çaplı soruşturma devam ediyor.


Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.