Dumlupınar’da Meslek Yüksekokulu sevinci

Dumlupınar’da Meslek Yüksekokulu sevinci

Kütahya’nın Dumlupınar ilçesi Belediye Başkanı Niyazi Tezcan, 2019 yılında DPÜ Dumlupınar Meslek Yüksekokulu’nun (MYO) öğretime başlayacağını açıkladı....

Kütahya’nın Dumlupınar ilçesi Belediye Başkanı Niyazi Tezcan, 2019 yılında DPÜ Dumlupınar Meslek Yüksekokulu’nun (MYO) öğretime başlayacağını açıkladı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.