Hisarcık Atık Su Arıtma Tesisi yapımında sona gelindi

Hisarcık Atık Su Arıtma Tesisi yapımında sona gelindi

Hisarcık Belediye Başkanı Fatih Çalışkan, Atık Su Arıtma Tesisi yapımında sona yaklaştıklarını belirtti.Belediye Meclis üyeleri ile birlikte yapımı devam eden Belediyenin Atık Su Arıtma Tesislerini zi...

Hisarcık Belediye Başkanı Fatih Çalışkan, Atık Su Arıtma Tesisi yapımında sona yaklaştıklarını belirtti.

Belediye Meclis üyeleri ile birlikte yapımı devam eden Belediyenin Atık Su Arıtma Tesislerini ziyaret ederek incelemelerde bulunan Belediye Başkanı Fatih Çalışkan, Kıralanı mevkisinde bulunan (SUKAP) projesi kapsamında yüzde 50 hibe olarak 15 bin 576 metrekare alanda yapımı devam eden 3 Milyon 700 bin TL’ye mal olacak Atık Su Arıtma Tesisinin en kısa sürede hizmete açılacağını söyledi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.