Jandarmadan ‘Sıcak Nokta’ uygulaması

Jandarmadan ‘Sıcak Nokta’ uygulaması

Aydın'ın Nazilli ilçesinde üniversite öğrencilerinin yoğun olduğu bölgelerde suçun önlenmesine yönelik uygulama gerçekleştirildi.

Aydın'ın Nazilli ilçesinde üniversite öğrencilerinin yoğun olduğu bölgelerde suçun önlenmesine yönelik uygulama gerçekleştirildi.

Nazilli İlçe Jandarma Komutanlığınca Nazilli ilçesi İsabeyli Mahallesi KYK bölgesinde üniversite öğrencilerinin yoğun olarak bulunduğu yerlerde suçun önlenmesi ve suçluların yakalanması amacıyla "Sıcak Nokta" uygulaması gerçekleştirildi. Yapılan uygulamalarda 9 iş yeri kontrol edilirken, 175 şahsın sorgusu yapıldı. Öğrencilerin huzur ve güvenliği için çalışmaların aralıksız süreceği öğrenildi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.