Karpuzlu'da karbonmonoksit zehirlenmesi: 9 kişi hastaneye kaldırıldı

Karpuzlu'da karbonmonoksit zehirlenmesi: 9 kişi hastaneye kaldırıldı

Aydın'ın Karpuzlu ilçesi Tekeler Mahallesi'nde sobadan çıkan karbonmonoksit gazından zehirlendiği iddia edilen 4'ü çocuk 9 kişi, hastaneye kaldırıldı. Zehirlenen vatandaşların hayati tehlikelerinin bulunmadığı öğrenildi.

Olay, sabah saatlerinde meydana geldi. Gece ısınmak için yakılan sobadan çıkan karbonmonoksit gazı, evde bulunanları etkiledi. Evdeki dumanı fark eden aile bireyleri, kendilerini dışarı atarak komşularından yardım istedi. İhbar üzerine bölgeye jandarma ve sağlık ekipleri sevk edildi.

Olay yerine ulaşan sağlık ekipleri, karbonmonoksit gazından zehirlenen 9 kişiye ilk müdahaleyi yaptı. Daha sonra ambulanslarla Karpuzlu ve Çine ilçelerindeki hastanelere sevk edilen vatandaşların sağlık durumlarının iyi olduğu belirtildi.

Jandarma ekipleri olayla ilgili inceleme başlatırken, yetkililer soba kullanımında dikkatli olunması gerektiğini vurguladı.

Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.