Kent Meydanı Projesi 1 ayda tamam
Kütahya Valiliği ile Dumlupınar Üniversitesi (DPÜ) arasında “Kent Meydanı Projesi İş Birliği Protokolü” imzalandı.Valilik Toplantı Salonu’ndaki imza törenine; Kütahya Valisi Ali Çelik, Kütahya Belediy...
Kütahya Valiliği ile Dumlupınar Üniversitesi (DPÜ) arasında “Kent Meydanı Projesi İş Birliği Protokolü” imzalandı.
Valilik Toplantı Salonu’ndaki imza törenine; Kütahya Valisi Ali Çelik, Kütahya Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, Dumlupınar Üniversitesi (DPÜ) Rektörü Prof. Dr. Kazım Uysal ile Proje Yürütücüsü Dr. Öğretim üyesi Eray Şahbaz katıldı.
Projenin 1 ay içerisinde tamamlanacağını kaydeden Vali Ali Çelik, projeyle mevcut sorunlar ve paydaş ihtiyaçların belirleneceğini, ulaşım sistemine optimum çözüm sunulacağını, kültürel ve mekânsal bütünlüğün sağlanacağını söyledi.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.