Nazilli Belediyespor Basketbol Takımı deplasmanda galip geldi

Nazilli Belediyespor Basketbol Takımı deplasmanda galip geldi

Türkiye Basketbol Federasyonu 2. Ligi 14. hafta karşılaşmasında İstanbul temsilcisi Teşvikiye Spor Kulübü'nün misafiri olan Nazilli Belediyespor Basketbol Takımı, parkeden 84-93'lük skorla galip ayrıldı.

Türkiye Basketbol Federasyonu 2. Ligi 14. hafta karşılaşmasında İstanbul temsilcisi Teşvikiye Spor Kulübü'nün misafiri olan Nazilli Belediyespor Basketbol Takımı, parkeden 84-93'lük skorla galip ayrıldı.

İlk yarısını ev sahibi Teşvikiye'nin 54-39 önde tamamladığı karşılaşmada potanın efeleri son periyottaki üstün oyununda son saniye 3'lüğüne engel olamadı ve karşılaşmanın normal süresi 78-78'lik skorla berabere tamamlandı. Uzatmalarda İstanbul'da desteğe gelen Nazilli taraftarının da gücüyle tecrübesini konuşturan basketbolcular, parkeden 84-93'lük skorla galip geldi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.