Nazillili Sözleşmeli Er kazada hayatını kaybetti

Nazillili Sözleşmeli Er kazada hayatını kaybetti

Bingöl-Diyarbakır karayolu üzerinde Genç ilçesi yakınlarında meydana gelen otobüs kazasında hayatını kaybeden 5 kişiden biri olan Sözleşmeli Piyade Er Abdullah Kaya’nın (27) acı haberi, memleketi Aydın’ın Nazilli ilçesine ulaştı.

Edinilen bilgilere göre, Nazilli’de yaşayan annesi Nevriye Bozkurt’un yanında geçirdiği 7 günlük iznin ardından birliğine dönmek üzere yola çıkan Abdullah Kaya’nın içinde bulunduğu yolcu otobüsü, sürücüsünün henüz bilinmeyen bir nedenle direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu şarampole devrildi. Kazada ilk belirlemelere göre 5 kişi hayatını kaybederken, 38 kişi ise yaralandı.

Acı haber, Nazilli Kaymakamı Huriye Küpeli Kan, Nazilli Belediye Başkanı Ertuğrul Tetik, İlçe Jandarma Komutanı Yüzbaşı Ahmet Refik Özsoy, Askerlik Şubesi Başkanı Personel Astsubay Kıdemli Üstçavuş Bünyamin Açıkgöz ve beraberindeki yetkililer tarafından şehidin annesi Nevriye Bozkurt’a iletildi.

Başkan Tetik’ten Taziye Mesajı

Nazilli Belediye Başkanı Ertuğrul Tetik, kazanın ardından bir taziye mesajı yayımlayarak, şu ifadeleri kullandı:

"Bingöl'de yoğun kar yağışı sebebiyle şarampole devrilen yolcu otobüsünde hayatını kaybeden hemşerimiz Sözleşmeli Er Abdullah Kaya’ya Allah'tan rahmet, kederli ailesine ve tüm sevenlerine sabır diliyorum."

Öte yandan, Abdullah Kaya’nın cenazesinin, ailesinin isteği üzerine memleketleri Erzurum’a gönderileceği ve burada defnedileceği öğrenildi.

aw391947-03.jpg

aw391947-02.jpg

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.