Aydın-Denizli otoyolunda otobüs kazası: 1’i ağır 20 yaralı

Aydın-Denizli otoyolunda otomobil ile yolcu otobüsünün karıştığı kazada kontrolden çıkan otobüs bariyerlere çarptı. Kazada 1’i ağır olmak üzere 20 kişi yaralandı.

Kaza, Aydın-Denizli otoyolunda meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, seyir halindeki yolcu otobüsü ile bir otomobil henüz belirlenemeyen bir nedenle kazaya karıştı.

Çarpışmanın etkisiyle kontrolden çıkan yolcu otobüsü yol kenarındaki bariyerlere çarparak durabildi. Kazanın ardından otobüste bulunan yolcuların yaralandığı ihbarı üzerine bölgeye ekipler sevk edildi.

EKİPLER SEFERBER OLDU

İhbar üzerine olay yerine sağlık, jandarma, AFAD ve Aydın Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri gönderildi.

Kısa sürede bölgeye ulaşan ekipler, yaralılara ilk müdahaleyi olay yerinde yaptı. Kazada yaralanan 20 kişiden 11’i, sağlık ekiplerinin müdahalesinin ardından ambulanslarla Denizli’deki hastanelere sevk edildi.

Diğer 9 yaralının ise ambulanslar ve özel araçlarla Nazilli Devlet Hastanesi’ne kaldırıldığı öğrenildi.

Yaralılardan birinin sağlık durumunun ağır olduğu bildirildi.

Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Asayiş Haberleri