İl başkanlığı görevine yeni atanan Utku Gümrükçü ve beraberindeki destekçilerinin parti binasına gelmesiyle iki grup arasında arbede yaşandı.
İL BİNASINDA KARŞI KARŞIYA GELDİLER
Edinilen bilgilere göre, görevden alınmasına tepki gösteren Çağatay Güç, bir süredir il binasında bekleyişini sürdürüyordu.
Gece saatlerinde Utku Gümrükçü ve beraberindeki kalabalık grup, il başkanlığı binasına geldi. Binaya giriş yapan grup ile Çağatay Güç destekçileri arasında karşılaşma yaşandı.
Kısa sürede yükselen tansiyon, bina içerisinde tartışma ve itişmelere dönüştü.
UTKU GÜMRÜKÇÜ MAKAM ODASINA GİRDİ
Yaşanan arbedenin ardından Utku Gümrükçü, makam odasına girmeyi başardı.
Gerginliğin ardından Çağatay Güç’ün il binasındaki nöbeti sona ererken, parti içerisinde yaşanan gelişmelerin ardından yeni döneme ilişkin açıklamaların yapılması bekleniyor.