Didim’de Başkan yardımcısı Şener, Kovid-19’a yakalandı

Didim belediye başkan yardımcısı Zeynel Şener’in Kovid-19 testi pozitif çıktı. Şener’in tedavisine başlandığı öğrenildi.2014 yerel seçimlerinde Millet ittifakından Belediye meclis üyesi seçilen ve ard...

Didim belediye başkan yardımcısı Zeynel Şener’in Kovid-19 testi pozitif çıktı. Şener’in tedavisine başlandığı öğrenildi.

2014 yerel seçimlerinde Millet ittifakından Belediye meclis üyesi seçilen ve ardından Belediye başkan yardımcılığı görevine getirilen Didim belediye başkan yardımcısı Zeynel Şener’in Kovid -19 testi pozitif çıktı. Şener’in Akbük Mahallesi’ndeki evinde tedavisinin sürdüğü öğrenildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri