Doğalgazı açarak intihara kalkışan şahıs hastaneye kaldırıldı

Aydın’ın Nazilli ilçesinde, eşinden ayrılma aşamasında olduğu öğrenilen 29 yaşındaki bir kişi, evinde doğalgazı açarak intihara kalkıştı. Ekiplerin müdahalesiyle evden çıkarılan şahıs, hastanede tedavi altına alındı.

Olay, Yıldıztepe Mahallesi 106/1 Sokak’ta bulunan 3 katlı bir apartmanın birinci katındaki dairede meydana geldi.

Edinilen bilgilere göre, M.A. (29), evinde doğalgazı açarak kapı ve pencereleri kapattı. Yakınlarının kendisinden haber alamaması üzerine durum 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirildi.

EKİPLER ZAMANINDA MÜDAHALE ETTİ

İhbar üzerine olay yerine itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.

Güvenlik önlemleri alan ekipler, itfaiye ekiplerinin yardımıyla eve girdi. İçeri giren ekipler, M.A.’yı koltuk üzerinde bilinci kapalı halde buldu.

Sağlık ekiplerinin olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından M.A., ambulansla Nazilli Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.

SORUŞTURMA BAŞLATILDI

Hastanede tedavi altına alınan M.A.’nın sağlık durumuyla ilgili takip sürerken, olayla ilgili inceleme başlatıldığı bildirildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Asayiş Haberleri