Kütahya’nın Dumlupınar ilçesi Belediye Başkanı Niyazi Tezcan, 2019 yılında DPÜ Dumlupınar Meslek Yüksekokulu’nun (MYO) öğretime başlayacağını açıkladı.
Dumlupınar’da Meslek Yüksekokulu sevinci
Kütahya’nın Dumlupınar ilçesi Belediye Başkanı Niyazi Tezcan, 2019 yılında DPÜ Dumlupınar Meslek Yüksekokulu’nun (MYO) öğretime başlayacağını açıkladı....
İlk yorum yazan siz olun