Duyarlı vatandaşlar genç kadını ölümden kurtardı

Aydın’da sabah saatlerinde bir evden yükselen gaz kokusunu fark eden vatandaşların ihbarı, genç bir kadının hayatını kurtardı. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, gazdan zehirlenen kadını hastaneye kaldırırken, yaşanan anlar duygusal anlara sahne oldu.

GAZ KOKUSUNU FARK EDEN VATANDAŞLAR HAREKETE GEÇTİ

Olay, Köprülü Mahallesi Sakarya Caddesi üzerindeki bir apartmanın zemin katında meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, N.K. isimli genç kadın henüz bilinmeyen bir nedenle piknik tüpünü açarak eve LPG gazı saldı. Apartmana ve sokağa yayılan yoğun gaz kokusunu fark eden duyarlı vatandaşlar, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi.

KAPIYI AÇAMAYINCA İTFAİYE DEVREYE GİRDİ

Olay yerine hızla ulaşan ekipler, camdan iletişim kurmaya çalıştıkları genç kadının bitkin olması nedeniyle kapıyı açamadığını fark etti. Bunun üzerine bölgeye itfaiye ekipleri sevk edildi. Kısa sürede gelen itfaiye ekipleri kapıyı kırarak içeri girip kadını sağlık ekiplerine teslim etti.

ANNE VE KIZININ DUYGUSAL BULUŞMASI

Olayı duyan N.K.’nin annesi, panikle eve geldiğinde kızını göremeyince büyük endişe yaşadı. Çaresizlik içinde kızını soran anneye, sağlık ekipleri destek oldu. Bir sağlık görevlisi, anneyi sakinleştirmek için ambulansın penceresini açarak kızını gösterdi. Kızının hayatta olduğunu gören anne gözyaşları içinde sağlık görevlilerine teşekkür etti.

Gaz zehirlenmesine maruz kalan genç kadının sağlık durumunun iyi olduğu belirtilirken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Asayiş Haberleri