Jandarma gazileri yalnız bırakmıyor

Aydın'ın Karpuzlu ilçesinde ikamet eden Kıbrıs Gazisi İbrahim Kaya'yı jandarma ekipleri yalnız bırakmadı.

Aydın'ın Karpuzlu ilçesinde ikamet eden Kıbrıs Gazisi İbrahim Kaya'yı jandarma ekipleri yalnız bırakmadı.

Karpuzlu İlçe Jandarma Komutanlığınca Karpuzlu ilçesi Meriçler Mahallesi'nde ikamet eden ve geçtiğimiz günlerde rahatsızlanarak tedavi gördüğü öğrenilen Kıbrıs Gazisi İbrahim Kaya evinde ziyaret edilerek geçmiş olsun dileğinde bulunuldu. Jandarma ekiplerinin gazi ziyaretlerinin devam edeceği öğrenildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri