Kent Meydanı Projesi 1 ayda tamam

Kütahya Valiliği ile Dumlupınar Üniversitesi (DPÜ) arasında “Kent Meydanı Projesi İş Birliği Protokolü” imzalandı.Valilik Toplantı Salonu’ndaki imza törenine; Kütahya Valisi Ali Çelik, Kütahya Belediy...

Kütahya Valiliği ile Dumlupınar Üniversitesi (DPÜ) arasında “Kent Meydanı Projesi İş Birliği Protokolü” imzalandı.

Valilik Toplantı Salonu’ndaki imza törenine; Kütahya Valisi Ali Çelik, Kütahya Belediye Başkanı Prof. Dr. Alim Işık, Dumlupınar Üniversitesi (DPÜ) Rektörü Prof. Dr. Kazım Uysal ile Proje Yürütücüsü Dr. Öğretim üyesi Eray Şahbaz katıldı.

Projenin 1 ay içerisinde tamamlanacağını kaydeden Vali Ali Çelik, projeyle mevcut sorunlar ve paydaş ihtiyaçların belirleneceğini, ulaşım sistemine optimum çözüm sunulacağını, kültürel ve mekânsal bütünlüğün sağlanacağını söyledi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri