Motosiklet sürücüsünün öfkesi hastanelik etti

Aydın’ın Efeler ilçesinde meydana gelen ilginç kazada, geri manevra yapan kurye aracının çarptığı motosiklet sürücüsü sinirlenerek aracın camına yumruk attı. Camın patlaması sonucu yaralanan şahıs hastaneye kaldırıldı.

Olay, Kurtuluş Mahallesi 2011 Sokak üzerinde bulunan bir eczanenin önünde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, T.Ç. yönetimindeki 34 HAZ 291 plakalı kurye aracı, eczane önünde geri manevra yaptığı sırada arkadan gelen 09 ANP 699 plakalı motosiklete çarptı. Çarpmanın etkisiyle öfkelenen motosiklet sürücüsü E.G., aracın arka camına yumruk attı. Camın kırılmasıyla kolundan yaralanan E.G., kanlar içinde yere yığıldı.

Çevredeki vatandaşlar, yaralı sürücüye ilk müdahaleyi yaptıktan sonra durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, E.G.’yi ambulansla hastaneye kaldırdı. Tedavi altına alınan motosiklet sürücüsünün sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü bildirildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Asayiş Haberleri