Nazilli Belediyespor Basketbol Takımı deplasmanda galip geldi

Türkiye Basketbol Federasyonu 2. Ligi 14. hafta karşılaşmasında İstanbul temsilcisi Teşvikiye Spor Kulübü'nün misafiri olan Nazilli Belediyespor Basketbol Takımı, parkeden 84-93'lük skorla galip ayrıldı.

Türkiye Basketbol Federasyonu 2. Ligi 14. hafta karşılaşmasında İstanbul temsilcisi Teşvikiye Spor Kulübü'nün misafiri olan Nazilli Belediyespor Basketbol Takımı, parkeden 84-93'lük skorla galip ayrıldı.

İlk yarısını ev sahibi Teşvikiye'nin 54-39 önde tamamladığı karşılaşmada potanın efeleri son periyottaki üstün oyununda son saniye 3'lüğüne engel olamadı ve karşılaşmanın normal süresi 78-78'lik skorla berabere tamamlandı. Uzatmalarda İstanbul'da desteğe gelen Nazilli taraftarının da gücüyle tecrübesini konuşturan basketbolcular, parkeden 84-93'lük skorla galip geldi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri