Nazilli Belediyespor’da deplasman hazırlıkları sürüyor

TFF 2. Lig Beyaz Grup'ta mücadele eden Eşin Group Nazilli Belediyespor, deplasmanda oynayacağı Somaspor maçı hazırlıklarına devam ediyor.

TFF 2. Lig Beyaz Grup'ta mücadele eden Eşin Group Nazilli Belediyespor, deplasmanda oynayacağı Somaspor maçı hazırlıklarına devam ediyor.

Eşin Group Nazilli Belediyespor, deplasmanda oynayacağı Somaspor maçı hazırlıklarına dün Teknik Direktör Mesut Toros ve yardımcıları gözetiminde başladı. Antrenmanın ardından streching ile günü tamamlayan futbolcular, bugün de antrenmanlarına ısınma hareketleri antrenmana başladı. Siyah beyazlılar, 5'e 2 top kapma oyunu sonrasında 4 farklı takımdan oluşan turnuva şeklindeki taktiksel oyun çalışması ile antrenmanı tamamlayarak deplasman hazırlıklarını sürdürdü.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri