Edinilen bilgilere göre, Nazilli’de yaşayan annesi Nevriye Bozkurt’un yanında geçirdiği 7 günlük iznin ardından birliğine dönmek üzere yola çıkan Abdullah Kaya’nın içinde bulunduğu yolcu otobüsü, sürücüsünün henüz bilinmeyen bir nedenle direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu şarampole devrildi. Kazada ilk belirlemelere göre 5 kişi hayatını kaybederken, 38 kişi ise yaralandı.
Acı haber, Nazilli Kaymakamı Huriye Küpeli Kan, Nazilli Belediye Başkanı Ertuğrul Tetik, İlçe Jandarma Komutanı Yüzbaşı Ahmet Refik Özsoy, Askerlik Şubesi Başkanı Personel Astsubay Kıdemli Üstçavuş Bünyamin Açıkgöz ve beraberindeki yetkililer tarafından şehidin annesi Nevriye Bozkurt’a iletildi.
Başkan Tetik’ten Taziye Mesajı
Nazilli Belediye Başkanı Ertuğrul Tetik, kazanın ardından bir taziye mesajı yayımlayarak, şu ifadeleri kullandı:
"Bingöl'de yoğun kar yağışı sebebiyle şarampole devrilen yolcu otobüsünde hayatını kaybeden hemşerimiz Sözleşmeli Er Abdullah Kaya’ya Allah'tan rahmet, kederli ailesine ve tüm sevenlerine sabır diliyorum."
Öte yandan, Abdullah Kaya’nın cenazesinin, ailesinin isteği üzerine memleketleri Erzurum’a gönderileceği ve burada defnedileceği öğrenildi.