Seyir halindeki otomobil alevlere teslim oldu

Aydın'ın Germencik ilçesinde seyir halindeyken aniden alev alan bir otomobil, tamamen yanarak hurdaya döndü. Olay, Aydın-İzmir Otoyolu Akçeşme Mahallesi yakınlarında meydana geldi.

Edinilen bilgilere göre, hareket halindeyken otomobilden dumanlar yükseldiğini fark eden sürücü, aracı hızla emniyet şeridine çekerek durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbar üzerine kısa sürede bölgeye Aydın Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri sevk edildi.

Alevler, itfaiye ekipleri olay yerine ulaşana kadar otomobilin tamamını sardı. Ekiplerin yoğun çalışmasıyla yangın kontrol altına alınarak söndürüldü. Ancak araç, yangının etkisiyle tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi.

Yangının çıkış nedeninin belirlenebilmesi için ekipler tarafından inceleme başlatıldı. Olayda herhangi bir can kaybı ya da yaralanma yaşanmadığı öğrenildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Asayiş Haberleri