Söke’de Atatürk Fotoğrafları sergisi açıldı

Söke’de Atatürk Fotoğrafları sergisi açıldı

Aydın’ın Söke ilçesinde 10 Kasım Mustafa Kemal Atatürk’ü anma törenleri kapsamında fotoğraf sergisi açıldı.

Söke Belediyesi tarafından gerçekleştirilen fotoğraf sergisi belediye meydanında açılırken, beğeni topladı. Cumhuriyet meydanında gerçekleşen anma töreni sonrası İlçe Kaymakamı Soner Zeybek, Garnizon Komutanı Albay Murat Kandur, Söke Belediye Başkanı Levent Tuncel beraberinde protokolün diğer üyeleri ile belediye meydanına geçti. Burada hazır bulunan ve Atatürk’ün çeşitli fotoğraflarından oluşan sergi gezildi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.