Uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Muğla’nın Bodrum ilçesinde uygulama noktasından kaçarken bir polis memuru ile motosikletliye çarpan 19 yaşındaki ehliyetsiz sürücü, ekiplerin çalışması sonucu yakalandı. Sürücüye 330 bin TL ceza uygulanırken araç trafikten men edildi.
Muğla’nın Bodrum ilçesinde polisin “dur” ihtarına uymayarak kaçan ehliyetsiz sürücü, yaşanan kovalamaca sonrası yakalandı. Olayda bir polis memuru ile motosiklet sürücüsü yaralandı.
Olay, dün akşam saatlerinde Gümbet Ayaz Caddesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, polis ekiplerinin uygulama noktasında dur ihtarında bulunduğu otomobil sürücüsü A.Y., ihtara uymayarak kaçmaya başladı.
Kaçışı sırasında önce yaya polis memuruna çarpan sürücü, ardından motosiklete çarptı. Çarpmanın etkisiyle motosiklet, direk ile otomobil arasında sıkıştı. Durmayan sürücü, önünde bulunan başka bir otomobile de çarparak olay yerinden uzaklaştı.
YARALI MOTOSİKLETLİ HASTANEYE KALDIRILDI
İhbar üzerine bölgeye sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Kazada yaralanan N.Ç., sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından Bodrum Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.
Kaçan sürücünün kullandığı otomobil, polis ekiplerinin çalışması sonucu Eskiçeşme Mahallesi Onur Sokak’ta park halinde bulundu. Araçta yapılan incelemenin ardından otomobil çekiciyle otoparka götürüldü.
0.66 PROMİL ALKOLLÜ ÇIKTI
Polis ekiplerinin yaptığı çalışmalar sonucu 19 yaşındaki A.Y. kısa sürede yakalanarak gözaltına alındı. Ehliyetsiz olduğu belirlenen sürücünün yapılan kontrolünde 0.66 promil alkollü olduğu tespit edildi.
Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen A.Y.’ye trafik ekipleri tarafından 330 bin TL idari para cezası uygulandığı, otomobilin ise 60 gün süreyle trafikten men edildiği öğrenildi.
Olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü bildirildi.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.