Uyuşturucu kullanan şahıslar jandarmadan kaçamadı

Uyuşturucu kullanan şahıslar jandarmadan kaçamadı

Aydın'ın üç ilçesinde uyuşturucu kullandıkları tespit edilen şahıslar hakkında adli işlem başlatıldı.

Aydın'ın üç ilçesinde uyuşturucu kullandıkları tespit edilen şahıslar hakkında adli işlem başlatıldı.

Koçarlı, Kuşadası ve Kuyucak İlçe Jandarma Komutanlıklarınca uyuşturucu madde satıcısı ve kullanıcılarına yönelik çalışma gerçekleştirildi. Yapılan çalışmada E.E., A.K, S.D, P.K, Ş.G, H.Ö, M.E, S.A, isimli şüphelilerin uyuşturucu madde kullandıkları tespit edildi. M.E isimli şüpheli şahsın üzerinden bir miktar uyuşturucu madde (Skunk) ele geçirildi. Yakalanan şüpheli şahıslar hakkında adli sürecin devam ettiği öğrenildi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.