İncirliova’da 1,3 milyar TL’lik altyapı hamlesinde ilk adım atıldı

İncirliova’da 1,3 milyar TL’lik altyapı hamlesinde ilk adım atıldı

Aydın Büyükşehir Belediyesi iş birliğiyle hayata geçirilecek kanalizasyon, yağmur suyu ve altyapı projesi kapsamında yüklenici firmaya yer teslimi yapıldı. İncirliova Belediye Başkanı Aytekin Kaya, Temmuz ayı ortasında ilk kazmanın vurulacağını açıkladı.

İncirliova Belediyesi tarafından ilçenin altyapı sorunlarını kalıcı olarak çözüme kavuşturmak amacıyla yürütülen dev projede önemli bir aşama tamamlandı. Aydın Büyükşehir Belediyesi iş birliğiyle Sandıklı Mahallesi’nde gerçekleştirilecek kanalizasyon, yağmur suyu ve altyapı çalışmaları için yüklenici firmaya yer teslimi gerçekleştirildi.

Toplam 1 milyar 302 milyon TL yatırım bedeline sahip proje kapsamında düzenlenen programa; İLBANK Atıksu Şebeke Uygulama Müdürü Ahmet Kasap, ASKİ yetkilileri ve yüklenici firma temsilcileri katıldı. Yer teslimi sırasında proje alanında incelemelerde bulunan yetkililer, çalışmaların detayları hakkında değerlendirmelerde bulundu.

"İLK KAZMAYI TEMMUZ ORTASINDA VURACAĞIZ"

İncirliova’nın hızla büyüyen ve gelişen bir ilçe olduğunu belirten Belediye Başkanı Aytekin Kaya, yatırımın ilçenin geleceği açısından büyük önem taşıdığını söyledi.

Başkan Kaya, “İncirliova tarihinin en büyük altyapı yatırımlarından biri için önemli bir adımı daha attık. Yer teslimi yapıldı. Temmuz ayının ortasında inşallah proje için ilk kazmayı vuracağız” dedi.

GÜÇLÜ VE UZUN ÖMÜRLÜ ALTYAPI HEDEFLENİYOR

Projenin Sandıklı Mahallesi başta olmak üzere Yahya Ümit Orbay Caddesi ve ilçenin önemli noktalarını kapsayacağını ifade eden Kaya, yapılacak çalışmalarla modern bir altyapı sisteminin oluşturulacağını belirtti.

Kaya, “İlçemizin önemli bölgelerinde gerçekleştirilecek çalışmalarla; modern, dayanıklı ve uzun yıllar hizmet verecek güçlü bir altyapıyı vatandaşlarımızın hizmetine sunacağız” diye konuştu.

KAYA’DAN TEŞEKKÜR

Projenin hayata geçirilmesinde emeği bulunan kurum ve kuruluşlara teşekkür eden Başkan Kaya, Aydın Büyükşehir Belediyesi’ne de desteklerinden dolayı teşekkür etti.

Kaya, “Bu önemli yatırımın ilçemize kazandırılmasındaki destekleri dolayısıyla Aydın Büyükşehir Belediye Başkanımız Özlem Çerçioğlu’na ve tüm paydaşlarımıza gönülden teşekkür ediyorum. İncirliovamız için çalışmaya, üretmeye ve yeni yatırımları ilçemize kazandırmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.