İYİ Partili başkanın koronavirüs testi pozitif çıktı

İYİ Partili başkanın koronavirüs testi pozitif çıktı

İYİ Parti İncirliova İlçe Başkanı Ahmet Alak’ın koronavirüs (Covid-19) testi pozitif çıktı.

İYİ Parti İncirliova İlçe Başkanı Ahmet Alak’ın, yaptırdığı testin sonucu pozitif çıktı. Sağlık durumunu yaptığı açıklama ile duyuran Alak, “14 Kasım 2020 Cumartesi günü yaptırmış olduğum COVİD-19 testlerinin sonuçları 15 Kasım 2020 Pazar günü saat 23.29 da pozitif çıkmıştır. Cenabı Allah şifamızı verir inşallah. Dualarınızı esirgemeyen herkese teşekkür ederim.  Allah'a emanet olun” ifadelerine yer verdi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.